کد خبر: 334356
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
بازدید 61
اجرای برنامه "بانوی بهشتی" در  کانون شیرین‌سو

مرکز فرهنگی- هنری شهر سیرین‌سو به مناسبت ایام فاطمیه برنامه‌ای با عنوان "بانوی بهشتی" برای ۳۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی- هنری شهر سیرین‌سو به مناسبت ایام فاطمیه برنامه‌ای با عنوان "بانوی بهشتی"  برای ۳۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان این مرکز برگزار کرد

ستاره طاقتی احسن، مربی مسئول در این برنامه کتاب" فاطمه الگوی حیات زیبا" نوشته محمد جواد مروجی طبسی را به اعضا معرفی کرد و در خصوص مطالب کتاب توضیحاتی را داد.

وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی کامل برای تمام انسان‌ها است افزود: یکی از راه‌های شناخت این بانوی بزرگ مطالعه سیره و زندگی ایشان است.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۹۱۸-۰۷:۴۵

طاقتی احسن تصریح کرد: اگر فاطمه زهرا (س) را خوب بشناسیم به ما کمک می‌کند تا الگوبرداری درستی داشته باشیم و حرکت ما به سمت رشد و تعالی باشد.

وی گفت: بچه‌ها به یاد داشته باشید که حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی جلیل القدری است که برای حیات طیبه و زیبای همه انسان ها، الگوی تمام عیاری است.

مربی مسئول شهر شیرین‌سوخاطرنشان کرد: کتابی که به شما معرفی کردم در فصل‌های خوب گذری بر زندگانی این بانوی بزرگ دارد و به ابعاد مختلف زندگی ایشان اشاره دارد و این به شما کمک می‌کند تا حضرت زهرا را از زوایای مختلف مطالعه کنید.

سپس اعضا شروع به روخوانی قسمت‌هایی از این کتاب کرده و در مورد آن به گفتگو با یکدیگر پرداختند.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۹۱۸-۰۷:۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =