کد خبر: 334446
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
همکاری کانون و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در هفته پژوهش

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و کانون پرورش فکری همایش «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران: روندها، چالش‌ها و راهکارها» را برگزار می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این همایش روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در سالن تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

برهمین اساس با توجه به امضای تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی میان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و کانون پرورش فکری حامد علامتی مدیرعامل کانون یکی از سخنرانان اصلی این همایش است.

مشارکت در برگزاری این همایش و فراهم شدن فرصت حضور همکاران کانون در آن به‌عنوان مهمان و همکاری در برگزاری نشست‌های هفته پژوهش از اقدام‌های کانون برای اجرایی‌سازی این تفاهم‌نامه است.

همچنین در پایان هفته پژوهش سه مقاله برگزیده از اعضای کانون پرورش فکری در کتاب همایش «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران: روندها، چالش‌ها و راهکارها» چاپ می‌شود.

برگزاری کارگاه تخصصی «مهارت‌های درک ارتباط در فضاهای فرهنگی (با نگاه آینده‌نگرانه) نیز که روز چهارشنبه ۲۲ آذر با حضور سیده‌زهرا اجاق و احمد شاکری برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های مشارکتی میان کانون پرورش فکری و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

علاقه‌مندان به حوزه پژوهش می‌توانند همایش «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران: روندها، چالش‌ها و راهکارها» را از طریق نشانی https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-dst-۵zt-dmb دنبال کنند.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =