اقدام پژوهی مربی کانون خوزستان در بین برگزیده‌های وزارت آموزش و پرورش

یک مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران کشور در وزارت آموزش و پرورش مورد قدردانی قرار گرفت و با کسب عنوان چهارم معلم پژوهنده، موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین روز یک‌شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار و از ۳۴۱ پژوهشگر و دانشمند کشور در حوزه‌های مختلف پژوهشی قدردانی شد که در بین آنان و در بخش اقدام‌پژوهی، نام نعیمه عامری‌فلیحی مربی مسئول مرکز کانون شهر ملاثانی شهرستان باوی استان خوزستان نیز به چشم می‌خورد.

اقدام‌پژوهی این مربی کانون با موضوع «چگونه توانستم انگیزه نوشتن خلاق را در اعضای نو نگاه دختر مرکز فرهنگی هنری ملا ثانی افزایش دهم» ارایه شده بود که حایز رتبه چهارم برگزیده کشوری معلم پژوهنده شد و لوح تقدیری را با امضای رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.

 چکیده این اثر همچنین در کتاب «معرفی پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش» چاپ شده است.

در این آیین از سوی کانون پرورش فکری سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش، مینا ذاکر معاون پژوهشی، علی خدابنده رئیس گروه تحقیقات و توسعه فرهنگی و مهدیه قنبرپور کارشناس پژوهش حضور داشتند.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون از ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =