پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی از محل برگزاری جشنواره قصه‌گویی در یزد/ پرداخت دو ساعته شبکه‌های تلویزیونی به جشنواره

تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی جشنواره بین‌المللی قصه گویی گفت: در دومین روز از اجرای این رویداد ۱۶۰ دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به روی آنتن رفت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمود سلامیان اظهار کرد: در دومین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان، صدا و سیما با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ای خود برای ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی در بین خانواده‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی به این امر مهم پرداخت.

وی بیان کرد: در روز دوم بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از شبکه‌های دو، جهانی جام‌جم، آموزش، امید، پویا و نسیم مجموعا ۱۶۰ دقیقه به صورت زنده برنامه‌ها اجرا شد.

تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی جشنواره قصه‌گویی با اشاره به اجرای ۴ نفر از راه‌یافتگان به این مرحله از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: مهمان ویژه برنامه‌های امروز سیده‌عالیه قوامی دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، الهام دارابی داور و مشاور فنی رئیس جشنواره و عروسک، آغار بودند.

سلامیان با تاکید بر اهمیت ساخت برنامه‌های جنبی رسانه‌ای در حاشیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تأکید کرد: ارائه گزارش از روند دومین روز از اجرای رقابت‌ها در یزد پایتخت قصه ایران، جذابیت‌های قصه‌های ایرانی، قصه‌گویی ساده و ویژگی‌های قصه‌گویی جذاب از اهم محورهای این برنامه‌ها بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =