رونمایی از ترانه جدید قصه‌گویی در برنامه زنده مل‌مل/ اجرای زنده مل‌مل در تلویزیون

تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی مل‌مل گفت: برنامه تلویزیونی شبانه مل‌مل در سه روز برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد با عنوان‌های مختلف از شبکه پویا به صورت مستقیم با موضوع‌های مختلف ویژه کودکان پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ محمود سلامیان تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی مل‌مل درباره برنامه‌های تلویزیونی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری به میزبانی یزد درباره زمان پخش زنده برنامه مل‌مل از تلویزیون اظهار کرد: این برنامه از ۲۷ آذر به صورت زنده از شبکه پویا از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ از شبکه پویا به مدت سه شب پیاپی از محل برگزاری جشنواره پخش می‌شود و هر شب یکی از قصه گوهای شرکت کننده از استان‌های کشور به اجرای زنده قصه در برنامه می‌پردازد.

وی افزود: در این برنامه از چهره‌های شاخص برنامه کودک از جمله «عمو قناد» و «خاله سارا» که در جشنواره حضور یافته‌اند در برنامه دعوت می‌شود تا به صورت زنده با کودکان سخن بگویند.

رونمایی از ترانه جدید قصه‌گویی در برنامه زنده مل‌مل/ اجرای زنده مل‌مل در تلویزیون

تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی مل‌مل، ادامه داد: در این برنامه، یک بخش قصه‌گویی تعاملی داریم که چهار قصه‌گوی یزدی به صورت بداهه قصه‌ای را با تعامل یکدیگر تعریف می‌کنند.

سلامیان، گفت: هر شب در برنامه پخش زنده مل‌مل در شبکه پویا، یکی از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز رونمایی و معرفی می‌شود.

وی گفت: عروسک «آغار» به عنوان عروسک نمادین در این برنامه حضور داشته و پخش مستقیم مل‌مل هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ انجام می‌شود.

سلامیان افزود: این عروسک نیز در کنار عروسک مل‌مل در برنامه حضور می‌یابد و اخبار روز جشنواره را برای کودکان بیان می‌کند.

تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی مل مل، از ساخت ترانه جدید با موضوع قصه‌گویی در جشنواره بین‌المللی قصه گویی امسال خبر داد و گفت: امشب این ترانه در برنامه زنده مل‌مل از سوی عروسک مل‌مل رونمایی و خوانده می‌شود و در سه شب جشنواره پخش مستقیم برنامه مل‌مل نیز اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =