کد خبر: 335232
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
بازدید 80
کانون شادی به همه کودکان و نوجوانان هدیه بدهد

استاندار همدان در خصوص برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی در همدان گفت: برگزاری این رویدادها کاری بسیار خوب است اما یک نکته ظریف را در نظر بگیرید که آثار همه بچه‌ها دیده شود و در جای خود از آنها تقدیر شود و شادی را به همه هدیه بدهید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  همدان در راستای برگزاری بزرگترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان با استاندار دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی‌هژیر با اشاره به این رویدارد ملی اظهار کرد: فراخوان این رویداد در تیرماه در سراسر کشور منتشر شده است و آثار به کانون رسیده و پایش اولیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع این فراخوان «اقلیم من -خانواده من» بوده است، افزود: این رویداد با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال در بخش «نقاشی» و کودکان و نوجوانان ۹ تا ۲۲ سال در بخش‌های «سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی» این رویداد هنری از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

وی افزود: کانون می‌خواهد با برگزاری این دوسالانه، ضمن تقویت هویت ایرانی- اسلامی در بین کودکان و نوجوانان امید و انگیزه را نیز در آنها رشد دهد.

ابراهیمی‌هژیر بیان کرد: برای برگزاری این رویداد ملی نیازمند حمایت معنوی و مادی شما هستیم و درخواست داریم که به دستور شما همه دستگاه‌ها پای کار بیایند تا مراسمی در خور شأن کودکان و نوجوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر می‌خواهیم یک شادپیمایی گسترده برای 3 هزار دانش‌آموز در یکی از سالن‌های بزرگ شهر برگزار کنیم و برنامه‌های متنوعی برای آنها اجرا کنیم و همچنین نمایشگاهی از آثار بچه‌ها برپا کنیم.

در این دیدار قاسمی فرزاد گفت: برگزاری این رویدادها کاری بسیار خوب است اما یک نکته ظریف را در نظر بگیرید که آثار همه بچه‌ها دیده شود و در جای خود از آنها تقدیر شود و شادی را به همه هدیه بدهید.

وی افزود: برگزاری شادپیمایی کاری جذاب برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر کاری خوب است و می‌تواند شادی را در میان آنها ایجاد کند و روزی خاطره انگیز برای آنها رقم بزند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه پیشنهاد می‌کنم که برگزاری این رویداد به 15 اسفند موکول شود که در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها برای برگزاری این رویداد به کانون کمک کنند تا مراسم به خوبی برگزار شود و کانون باید به دنبال یک حمایتگر مالی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =