نشست صمیمانه معاون توسعه مدیریت و منابع و هیئت همرا با کارکنان کانون استان مرکزی

کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت کار فرهنگی و جایگاه رفیع مربیان کانون پرورش فکری تاکید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی،نشست صمیمانه امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاران ستادی ،مسئولین مراکز و مربیان کانون پرورش فکری استان مرکزی روز پنجشنبه ۷ دیماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون استان برگزار شد.

در این نشست محمدپور مدیرکل منابع انسانی ، رفیعی مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع و منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی نیز حضور داشتند.

IMG_7802.JPG

در ابتدای این مراسم منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی ضمن خوش‌آمدگویی به معاون توسعه‌مدیریت و منابع کانون کشور و هیئت همراه اظهار امیدواری ‌کرد که این سفر بستری برای رخدادهای پُرخیر و برکت فراهم‌کند.

IMG_7790.JPG

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران‌ ستادی، مسئولین مراکز و مربیان کانون استان مرکزی درباره وضعیت نیروهای و مسائل و مشکلات امور اداری و در خصوص دغدغه‌های شغلی کارکنان توضیحاتی ارائه و به پرسش کارکنان پاسخ داد.

IMG_7841.JPG

کمالوندی در پایان سخنانش تصریح کرد: باور داریم که باید شادی و نشاط به کارکنان ما تزریق شود تا با انگیزه‌ای دوچندان به انجام فعالیت بپردازند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =