نشست معاون توسعه  مدیریت و منابع کانون بارییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی

کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با توجه به اثربخشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توسعه و رشد علمی کودکان ونوجوانان و پاسخ به نیازهای روز وعلمی آنها به توسعه و تجهیز مرکز نجوم کانون همزمان با تغییرات فزاینده تکنولوژی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،نشست امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت همراه و احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی  با نوربخش عسگری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی دردفتر رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مرکزی روز پنجشنبه ۷ دیماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در این نشست به ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و گستره برنامه‌های و توانایی  نیروی انسانی متخصص این مجموعه فرهنگی اشاره کرد. و  در رفع مشکلات و توسعه و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری به مواردی که در اولویت و نیاز تعامل و همکاری بیشتر در استان دارد با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به بحث و تبادل نظر پرداخت .

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کشور در این دیدار اضافه کرد: در صورت اختصاص خودرو برای کتابخانه های سیار و تماشا خانه سیار برای کانون استان ، مناسب‌سازی و تجهیز خودروها را بر عهده خواهیم گرفت.

در این نشست کمالوندی با توجه به اثربخشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توسعه  و رشد علمی کودکان ونوجوانان و پاسخ  به نیازهای روز وعلمی آنها به توسعه و تجهیز مرکز نجوم کانون همزمان با تغییرات فزاینده تکنولوژی تاکید کرد و تعامل و همکاری در تخصیص اعتبار از مسئولان استانی برای تجهیز وسایل و امکانات به روز مورد نیاز مرکز نجوم کانون در شهر فرمهین و خرید آسمان نمای بادی سیار جهت فعالیت نجوم در سراسر استان مطرح شد.

در ادامه  عسگری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مهم و ارزنده می دانم و کودکان و نوجوانان ظهور و بروز استعدادها و توانمندی‌های آینده‌سازان هستند و حمایت و اختصاص بودجه برای تجهیز وسایل و امکانات مورد نیاز مرکز نجوم ،خودرو تریلی سیار ،کتابخانه سیار در جهت خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری در دستور کار قرار می دهیم و لذا برای اختصاص منابع مالی لازم جهت درخواست این  مجموعه فرهنگی  تلاش  می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =