خلاقیت ، نوآوری ، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی از اهداف مشترک کانون و معاونت اجتماعی استانداری است

در جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت اجتماعی استانداری مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی جلسه ای  در راستای اجرای برنامه های سلامت اجتماعی از محل آسیب های اجتماعی در خصوص پوشش محلات هدف تسهیل گری جهت طرح هر کلاس یک قفسه کتاب، برای تجهیز کتابخانه های کلاسی مدارس محله های محروم شهرهای بیرجند و قاین با حضور حسین حسن پور معاونت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

 حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تخصیص اعتبارات در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در سال ۱۴۰۱ در شهرهای بیرجند و خبر داد و گزارشی از روند پیگیری طرح هر کلاس درس یک قفسه کتاب در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

در ادامه حسن پور ضمن تشکر از حضور پررنگ کانون در اکثر برنامه های استانی گفت خلاقیت ، نوآوری ، مسئولیت پذیری کودکان و نشاط اجتماعی را از اهداف مشترک بین کانون و معاونت اجتماعی استانداری نام برد و افزود مشارکت و تشکیل سازمان های مردم نهاد حقوق کودک ذیل چتر حمایتی کانون و استفاده از نیروهای جهادی ظرفیت خوبی جهت اجرای فعالیت ها در اختیار کانون بوده که کانون می تواند از آن استفاده کند.

گفتنی است جلسات مشترک با معاونت ابتدایی آموزش و پرورش بیرجند و بازدید میدانی از مدارس هدف تسهلیگری از جمله برنامه هایی بوده که در جهت تحقق طرح هر کلاس درس یک قفسه کتاب صورت گرفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =