نشست صمیمی با سرپرست های مراکز نگهداری و حمایتی

نشست صمیمی با سرپرست های مراکز نگهداری و حمایتی کودکان ، نوجوانان و جوانان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهمانان این نشست فاطمه صغری آمالی مدیر عامل موسسه خیریه دخترانه شبانه روزی ولی عصر(عج)، آرزو ریحانی مدیرعامل موسسه خیریه مهرماندگار، فاطمه کدخدا مسئول شیرخوارگاه خراسان جنوبی و نجمه ناصح مددکار موسسه ندای مهر فرشتگان بودند.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری ضمن تبریک روز زن و اشاره به فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) که فراتر از ذهن و روان ماست، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) روح بزرگ حماسی دارد و از این روح بزرگ حماسی برای درس آموزی بر مبنای تکلیف مداری نباید غفلت کرد.

 در ادامه آمالی تاثیر خواندن آیات قرآن و عمل به قرآن و همچنین تاثیر خانواده اش در ۲۲ سال خدمت موفق در مدیریت موسسه دختران بی سرپرست شمرد و گفت ما موسسه خداگردانیم وبر اساس توکل بر خدا تمامی این سالها را سپری کرده‌ایم.

 در این نشست کدخدا ، ناصح و ریحانی نیز هر کدام از خاطرات تلخ و شیرین خود در خدمت به کودکان و نوجوانان و جوانان بی سرپرست و بدسرپرست گفتند.

شایان ذکر است برخی از کودکان این موسسات به طور مداوم از خدمات کانون پرورش فکری بهره مند شده و قول همکاری بیشتر نیز در این نشست مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =