دوره آموزشی " فلسفه برای کودکان"

دوره آموزش "فلسفه برای کودکان" با هدف آشنایی مربیان با روش های آموزش و پرورش تفکر منطقی در مخاطبان و اعضای کانون پرورش فکری استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی، دوره آموزشی "فلسفه برای کودکان" با حضور محبوبه اسپیدکار مدرس، نویسنده و پژوهشگر و جمعی از مربیان مراکز و مسئولین فرهنگی کانون استان و آموزگاران آموزش و پرورش استان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ دیماه ۱۴۰۲  در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری ،مرکز شماره هشت اراک با هدف آشنایی مربیان با روش های آموزش و پرورش تفکر منطقی در مخاطبان و اعضای کانون به مدت ۱۲ ساعت برگزار شد .

دوره آموزشی " فلسفه برای کودکان"

عمده مباحث مطرح شده دوره آموزشی "فلسفه برای کودکان" ، انواع تفکر و روش های پرورش آن ،ویژگی های تفکر فلسفی و موانع آن محورهای محتوایی این دوره آموزشی بود.

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی طی بازدید از فرایند برگزاری دوره آموزشی "فلسفه برای کودکان" در جمع مربیان ضمن خوشامدگویی و تبریک روز زن و مقام مادر به مربیان کانون ،بر اجرای کارگاه "فلسفه برای کودکان" در مراکز کانون استان در سال جدید تاکید کرد  .

دوره آموزشی " فلسفه برای کودکان"

 مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی به مناسبت روز زن و مقام مادر همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه (س) در پایان دوره آموزشی در جمع مسئولین و مربیان مراکز کانون استان و گرامیداشت این روز و تبریک به مربیان در جشنی که به این منظور برگزار شد شرکت کرد .

دوره آموزشی " فلسفه برای کودکان"

همچنین خانم صالحی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز از فرایند برگزاری دوره آموزشی "فلسفه برای کودکان" بازدید کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =