کد خبر: 335611
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
«پرنده‌ای که پر نزد» سروده محمد دهریزی منتشر شد

کتاب «پرنده‌ای که پر نزد» سروده محمد گودرزی‌دهریزی و تصویرگری علی فلاح‌کردی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «پرنده‌ای که پر نزد» با شعرهایی دارای موضوع‌های متنوع و در قالب‌های مختلف مثل چهارپاره و نیمایی منتشر شده است.

این کتاب دربردارنده ۱۸ قطعه شعر با عنوان‌های «ساده‌ی سیاه، جاده، خَر، عکس، ماهی قلابی، قول و مردی، منطق سکوت، دارکوب، واکسی، سرنوشت، نشانی، جیرِ کوچک، درخت عاشق، جواب، جوجه کباب، آرزو، سوال و شاعر» است.

در شعر «جواب» این کتاب که مناسب نوجوانان بالای ۱۲ سال است، می‌خوانیم: یک چنار پیر/ با پرنده حرف زد/ روی شاخه‌ام بمان/ لانه‌ای بساز/ مثل یک درت ریشه کن/ آن پرنده‌ی جسور/ پند پیر را شنید/ در جواب/ پر زد و پرید.

کتاب «پرنده‌ای که پر نزد» در ۲۸ صفحه، قطع خشتی و به قیمت ۴۰هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

«پرنده‌ای که پر نزد» سروده محمد دهریزی منتشر شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =