شب شعر «مشق عشق» با حضور شاعران برجسته استانی و شهرستانی

مدیرکل کانون هرمزگان با حضور در نشست شب شعر شاعران شهر فاریاب در شهرستان رودان ترویج فرهنگ و ادبیات را برای کودکان ونوجوانان ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در نشست شب شعر شهر فاریاب به نام « مشق عشق» که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام آن شهرستان برگزار شد حضور یافت.

در این نشست پشتکوهی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم شب شعر «مشق عشق» اظهار امیدواری کرد و گفت: به یاری و توکل برخدا بتوانیم در آینده شعبه ای از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با همکاری و مساعدت مسئولین شهرستانی در رودان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ، هنر و آموزش ادبیات به کودکان ونوجوانان افزود: ادبیات و کتاب می تواند دریچه ای تازه به روی کودکان و نوجوانان باز کند و اعتماد به نفس آنان را بیشتر کند.

پشتکوهی ابراز خرسندی کرد و گفت: باعث افتخار است که بسیاری از چهره های فرهنگی هنری این استان از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده اند. لازم به ذکر است در دهه ۶۰ و ۷۰ کتابخانه پستی کانون در شهر فاریاب بسیار فعال بوده و کودکان و نوجوانان از خدمات کانون بهره مند شده اند.

شب شعر «مشق عشق» با حضور شاعران برجسته استانی و شهرستانی

در همین راستا در حاشیه این برنامه پشتکوهی با عابدینی پستچی کتاب های کانون دیدار و از ایشان برای تمام تلاش هایشان قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =