کد خبر: 335961
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
بازدید 69
آموزش محافظت از هوای پاک به کودکان در مراکز کانون همدان

مربیان مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رسم هر ساله به منظور آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان، اهمیت هوای پاک را با شیوه‌های فرهنگی، هنری و ادبی البته با محوریت کتاب برای آنها توضیح داده و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، محیط پیرامون ما شامل هوایی است که همه زندگی ما وابسته به آن است. هوا جدا از تامین اکسیژن حیات‌بخش برای همه موجودات، چند کار مهم دیگر هم انجام می‌دهدچون خنک کردن بدن موجودات، تحریک حس‌های شنوایی و بویایی به وسیله محرک‌هایی که از راه هوا منتقل می‌شوند و.. که البته زندگی صنعتی انسان این روزها باعث آلودگی هوا شده و همه زندگی انسان محصور در گرد و غبار، دود، گازهای سمی و بخارهای شیمیایی شده که سالانه جان بسیاری از انسان‌ها را می‌گیرد و نیز زمینه را برای بیماری‌های مختلف ایجاد می‌کند.

از این رو مربیان مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رسم هر ساله به منظور آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان، اهمیت هوای پاک را با شیوه‌های فرهنگی، هنری و ادبی البته با محوریت کتاب برای آنها توضیح داده و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

آموزش محافظت از هوای پاک به کودکان در مراکز کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر لالجین

در اولین روز  از هفته هوای پاک کانون لالجین برنامه‌ای با همکاری اداره محیط زیست و مدرسه شهید شیرینی با حضور رئیس آموزش و پرورش لالجین برگزار کرد.

در این برنامه آزادی، مربی مسئول کانون لالجین برای دانش‌آموزان با مواد دورریختنی و بازیافتی کاردستی درست کرد.

همچنین درخصوص نحوه محافظت از محیط زیست، حیات وحش و هوای پاک و تأثیر آن بر زندگی انسان‌ها و سایر موجودات توضیحاتی داده شد. در پایان به همه شرکت کنندگان در این برنامه هدایایی اهدا شد.

آموزش محافظت از هوای پاک به کودکان در مراکز کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان فامنین

به مناسبت اولین روز هفته هوای پاک ۳۵ نفر از دانش آموزان مدرسه زنده یاد ناصری ۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان حضور پیدا کردند.

در این برنامه دانش‌آموزان در کانون با چگونگی حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا آشنا شدند.

قصه تبر توسط یکی از اعضای نوجوان با هدف حفظ درختان و گیاهان قصه‌گویی شد.

همچنین گل‌های زیبایی را با توجه به مطالب ارائه شده رنگ کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =