اجرای برنامه « رأی می‌دهم برای فردای بهتر، برای ایرانم» در سرکان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای حضور در انتخابات در میان کودکان و نوجوانان به عنوان مشوق والدین، برنامه « رأی می‌دهم برای فردای بهتر، برای ایرانم» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، 11 اسفند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود و مشارکت حداکثری مردم در این امر بزرگ واجب بوده و بر تعیین سرنوشت کشور و آینده کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد.

رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود کرات به موضوع انتخابات و حضور حداکثری اشاره کرده و فرمودند: همه کسانی که گروهی مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند. 

اجرای برنامه « رأی می‌دهم برای فردای بهتر، برای ایرانم» در سرکان

از این رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای حضور در انتخابات در میان کودکان و نوجوانان به عنوان مشوق والدین توضیحاتی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات برنامه‌هایی را در مراکز خود انجام می‌دهند.

مربی مسئول مرکز فرهنگی- هنری سرکان در برنامه بحث آزاد پیرامون شرکت در انتخابات با اعضای خود  به گفت وگو نشست و در مورد این حضور عظیم و اثرش بر کشور و منطقه برای اعضا توضیحاتی را داد.

گیتی فلاحی گفت: حضور در انتخابات از واجبات است و فردی با رای دادن خود در آبادانی شهر و کشورش نقش مهمی داشته و همه ما در سرنوشت کشور خود دخیل هستیم.

در این گفت وگو اعضا نظرات خود را ارائه داده و به صورت نمادین انگشت اشاره خود را در استامپ زده و شعار « رأی می‌دهم برای فردای بهتر، برای ایرانم» را سر دادند.

اجرای برنامه « رأی می‌دهم برای فردای بهتر، برای ایرانم» در سرکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =