کد خبر: 335991
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
بازدید 93
دانش‌آموزان هوای پاک را نقاشی کردند

به مناسبت 29 دی ماه، روز هوای پاک، کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد و سرکان با همکاری اداره محیط زیست منطقه خود اقدام به برگزاری برنامه‌ های متنوعی برای دانش‌آموزان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان همدان، به مناسبت 29 دی ماه، روز هوای پاک، کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست شهرستان اقدام به برگزاری برنامه‌ای با عنوان " هوای شهر من " کرد.

دانش‌آموزان هوای پاک را نقاشی کردند

شعار این برنامه  " هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول " بود که بیش از 35 نفر از اعضای طرح کانون -مدرسه حضور داشتند. در ابتدا  کارشناس اداره محیط زیست، در خصوص اهمیت داشتن هوای پاک در محیط زندگی و نقش انسان در حفط و نگهداری آن، کاشتن درخت، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه بجای وسایل نقلیه شخصی برای اعضا صحبت کرد.

دانش‌آموزان هوای پاک را نقاشی کردند

سپس مجید اسکندری، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نیز ضمن گرامی داشت روز هوای پاک با اعضا گفتگوکرد. 

در ادامه اعضا به انجام نقاشی به صورت کلاژ پرداختند و متنی را در خصوص " هوای پاک " نوشتند.  آثار اعضا به صورت نمایشگاهی روی پانل نصب شد و در پایان جاویزی توسط همکاران محیط زیست به همه اعضا داده شد.
 

دانش‌آموزان هوای پاک را نقاشی کردند

مرکز فرهنگی- هنری سرکان

کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرسرکان با همکاری محیط زیست شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته هوای پاک اقدام به برگزاری  مسابقه نقاشی با موضوع «من زمین را دوست دارم» کرد.

در این برنامه کارشناس محیط زیست برای بچه‌ها در مورد هوای پاک صحبت کرد و در نهایت به بهترین دلنوشته در مورد هوای پاک جایزه داده شد.

دانش‌آموزان هوای پاک را نقاشی کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =