کد خبر: 336118
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در دهه فجر میهمان هرمزگانی ها خواهند شد

تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از ۸ تا ۱۹ بهمن ماه با بیش از ۶۰ اجرا در شهرستان ها و روستاهای مناطق مختلف استان میهمان هرمزگانی ها خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از روز یک شنبه ۸ بهمن ماه وارد استان هرمزگان می شوند. این تماشاخانه ها قرار است طی ۱۲ روز در شهرستان ها و جزایر استان هرمزگان نمایش تئاتر عروسکی را برای عموم به نمایش بگذارد.

این تماشاخانه ها علاوه ‌بر اجرای برنامه‌های شاد و نشاط‌بخش با اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به همت هنرمندان گروه «عروسک‌های جادویی» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روی صحنه‌ می رود.
نویسنده و کارگردان این نمایش امیر محمد انصافی است و با بازیگری و عروسک‌گردانی محسن قصری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهره‌مند، سامان حیدری و هوتن آزادی به اجراگذاشته ‌می‌شود.
محور این نمایش که طراحی و ساخت عروسک‌های آن را زهرا مریدی و نسیم یاقوتی برعهده داشته‌اند و با آهنگی ساخته محمد امیر ارجمند اجرامی‌شود، ماجرای چوپانی است که علاقه‌ به شغل و  گله گوسفندانش را ازدست‌می‌دهد و آرزو می‌کند که دیگر چوپان نباشد. برآورده‌شدن آرزوی وی از سوی یک موجود فضایی، نقطه اوج این نمایش شادِ آهنگین و سرآغاز رویدادهای تازه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =