اجرای برنامه‌های خلاقانه انتخاباتی در مراکز کانون همدان

مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان اقدام به اجرای برنامه‌هایی خلاقانه در مورد انتخابات برای ایجاد شور انتخاباتی در میان اعضا و خانواده‌ها می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس اقدام به آگاهی بخشی و صحبت با اعضای خود در خصوص احساس مسئولیت و داشتن مشارکت برای تصمیمات مهم کشور و اثرات آن بر سرنوشت کشور می‌کنند؛ که در این گزارش به تعدادی از این  مراکز اشاره می‌کنیم.

مرکز فرهنگی- هنری شیرین‌سو

 مرکز شیرین سو امروز برنامه "تصمیم بزرگ" را در راستای انتخابات اسفند ماه سال جاری اجرا کرد. در این برنامه اعضا حرف‌های دلشان را برای ایران عزیز نوشتند و از تصمیمات بزرگ‌ خود برای کشور سربلند ایران گفت و گو کردند.

اجرا برنامه"تصمیم بزرگ"در مرکز شیرین سو

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر
در این روز در فعالیت‌های طرح کانون- مدرسه در مورد انتخابات صحبت شدو مربی مسئول مرکز در مورد اهمیت انتخابات و مشارکت همه مردم و داشتن تعهد به کشور با دانش آموزان گفت و گو کرد و نظرات آنها را شنید و دانش آموزان به صورت نمادین رأی خود را در صندوق انداختند.

اجرا برنامه"تصمیم بزرگ"در مرکز شیرین سو

مرکز فرهنگی- هنری اسدآباد

کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد اقدام به برگزاری برنامه با عنوان" انتخاب من" با هدف آگاهی کودکان و نوجوانان در مورد انتخابات کرد.

در این برنامه بیش از ۲۰ نفر از اعضا حضور داشتند و در قالب گروه‌های چند نفری به صورت خلاقانه با اثر انگشت  خود پرچم ایران را ترسیم کردند.
 

مرکز فرهنگی- هنری شماره 4 همدان

سلام باتوجه به انتخابات پیش روی مجلس و اهمیت شرکت در این انتخابات مرکز 4 همدان المانی از صندوق رأی  با کمک اعضا ساخت.

سپس در خصوص انتخابات و حضور بچه‌ها در کنار خانواده‌ها بصورت بحث آزاد  گفتگو انجام شد و از اعضا خواسته شد این امر مهم در کنار خانواده باشند و خانواده خود را به شرکت در این امر مهم ترغیب کنند و در  پایان با اثر انگشت خود به چاپ رنگ پرچم ایران پرداختند و با هم پیمان بستند که در کنار خانواده در انتخابات شرکت کنند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =