نمایش «حیاط خانه ما» در فرهنگ‌سرای ارسباران اجرا می‌شود

نمایش «حیاط خانه ما» به نویسندگی و کارگردانی وحید خسروی از روز ۴ بهمن در فرهنگ‌سرای ارسباران اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در راستای طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه فرهنگ‌سرای ارسباران می‌رود.

نمایش «حیاط خانه ما» با بازیگری امیرحسین انصافی در سال ۱۴۰۰ در مرکز تئاتر کانون تولید و بر روی صحنه اجرا شد که با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان روبه‌رو شد.

نمایش «حیاط خانه ما» پیشتر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان اثر برگزیده خانه تئاتر معرفی و موفق به دریافت جایزه بازیگری و نمایش‌نامه بخش خردسال شد.

بر اساس این خبر، امیرحسین انصافی به عنوان بازیگر، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور، مژده ذکریاپور به عنوان طراح و سازنده صحنه، دکور و عروسک، فروغ یزدان‌عاشوری به عنوان طراح لباس، مهدی اسدی‌تبار به عنوان طراح پوستر و بروشور با این نمایش همکاری دارند.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود.

 نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

نمایش «حیاط خانه ما» از ۴ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۲ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۸ بر روی صحنه فرهنگ‌سرای ارسباران اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =