نمایش «خرس آرکانسا» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی و محسن صفری، از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «خرس آرکانسا» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال‌های گذشته است که قرار است این‌بار ویژه دانش‌آموزان مدارس، در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شود.

داستان «خرس آرکانسا» در مورد آشنایی دختربچه‌ای به نام تیش است که با خرسی در سیرک هنرنمایی می‌کند. تیش که آرزو دارد پدربزرگش برای همیشه در کنار او باشد از خرس می‌آموزد که تا وقتی کارهایی را که پدربزرگ به او یاد داده زنده نگه ‌دارد، پدربزرگ در کنار اوست و...

نمایش «خرس آرکانسا» اولین بار در آبان سال ۱۳۹۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون بر روی صحنه رفت و با بیش از ۱۰۰ اجرا با استقبال مخاطبان مواجه شد.

این نمایش نوشته اوراند هریس و ترجمه بهزاد نژادقنبر به سوال‌های زیاد کودکان درباره مرگ و از دست دادن عزیزان‌شان پاسخ می‌دهد. نمایش «خرس آرکانسا» نگرانی‌ها و اضطراب کودکان درباره از دست دادن عزیزانشان را مورد توجه قرار می‌دهد و در روند داستان به بخشی از سوال‌های ذهنی کودکان درباره این موضوع پاسخ می‌دهد.

نمایش «خرس آرکانسا» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود

عوامل نمایش «خرس آرکانسا» عبارتند از: نویسنده: اوراند هریس، مترجم: بهزاد نژادقنبر، آهنگساز: رضا حق‌گو، بازیگران: ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی، حمید فضل‌الله، امیر محمدزاده، علیرضا تاجیک، مهدی هاشم‌آبادی، پریا بهرام منش و سما مقیمی.

علاقه‌مندان به دیدن نمایش «خرس آرکانسا» می‌توانند هر هفته تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح به سالن سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق)، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند. این نمایش در قالب طرح سینما دانش‌آموز ویژه مدارس اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن تا پایان اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در سالن سینما تئاتر کانون در حال اجراست. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت این نمایش‌ را تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =