نمایش موزیکال «یکی دم من رو بدوزه» در سینما کودک مجتمع آفرینش به روی صحنه رفت

نمایش شاد و موزیکال «یکی دم من رو بدوزه» ویژه کودکان ونوجوانان در چهار سانس در سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نمایش موزیکال ویژه کودک ونوجوان به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار در سینما کودک مجتمع آفرینش واقع در خیابان آیت الله غفاری بندرعباس برگزار می شود.
رضا جوشعار از کارگردانان بنام استان هرمزگان است که چندین سال است در حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار می کند و نمایش های خوب و جذابی را تولید کرده است.
بازیگران این نمایش وانیا بارانی، رضا رمضانپور، هومان محسن زاده، محمدرضا احمدی، ثمین عالی زاده، کوثر رستمی، فروغ درخشنده، فاطمه سیاهوشی، نرگس سیاهوشی ، دلانی منصوری، نیوشا فاضلی هستند.
این نمایش درسانس شیفت صبح و بعد از ظهر با رزرو وقت قبلی برای مدارس و مهدکودک ها در ساعت ۸:۳۰ و ۱۰:۰۰ و ۱۳:۳۰ و ۱۵:۰۰ از ۱ لغایت ۱۵ بهمن  ماه در چهار سانس برای مدارس و مهدکودک ها اجرا می شود. تنها سانس عموم روز جمعه ۶ بهمن ماه برگزار می گردد.
علاقمندان به دیدن این نمایش می توانند با شماره  ۰۹۱۷۹۷۷۹۸۹۶  تماس حاصل نمایند.
خلاصه ای از این نمایش: موشی را در مدرسه به خاطر دم بلند و گوش دراز مسخره میکردند ،پدر موشی تصمیم میگیرد با قصه ای برای او از خوبی های دمش بگویدو..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =