ویژه برنامه هدیه ای برای بابا در مرکز فرهنگی هنری رسالت برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری رسالت هم زمان با میلاد فرخنده حضرت امیر المومنین علی ( ع ) ، بزرگداشت مقام و منزلت پدر و روز مرد ویژه برنامه هدیه‌ای برای بابا با حضور ۳۰ عضو نونهال و نونگاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، به گفته فاطمه تقی زاده مسئول مرکز در این ویژه برنامه علاوه بر معرفی شخصیت حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام امام اول شیعیان فعالیت هایی چون معرفی کتاب با موضوع بابا، شعرخوانی کتاب «بابا آمد، نان آورد» از مصطفی رحماندوست و اجرای طرح ادبی تشبیه پدر با کمک بچه ها در قالب بازی و سرگرمی توسط عبدالحمید انصاری نسب مربی ادبی اجرا شد.

ویژه برنامه هدیه ای برای بابا در مرکز فرهنگی هنری رسالت برگزار شد
تقی زاده افزود: از دیگر فعالیت های جذاب این ویژه برنامه برگزاری کارگاه دست سازه های رزینی توسط مربیان فرهنگی بود در این کارگاه اعضا با رزین و انواع وکاربرد آن در هنر آشنا شدند و با رعایت و نکات ایمنی، بهداشتی جاکلیدی رزینی با حروف اول اسم پدرانشان ساختند.سپس بعد از آموزش به دلیل زمان بر بودن مرحله خشک شدن رزین اعضا حروف اول اسم پدرها را که مربیان فرهنگی ازقبل آماده کرده بودند به عنوان هدیه به پدرانشان هدیه بردند.

ویژه برنامه هدیه ای برای بابا در مرکز فرهنگی هنری رسالت برگزار شد
وی هدف از برگزاری کارگاه های دست ورزی یک روزه، تحکیم روابط خانوادگی و تعمیق مفاهیم دینی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =