کد خبر: 336323
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
نمایش «شاهزاده اژدها» به روی صحنه می‌رود

نمایش «شاهزاده اژدها» به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی راحله شمس‌آبادی در مرکز شماره ۳۰ کانون تهران اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در راستای طرح تناوبی تئاتر در سالن نمایش مرکز شماره ۳۰ کانون استان تهران اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش «شاهزاده اژدها» آمده است: شهر بانو و شهریار پس از مدت‌ها صاحب فرزندی می‌شوند اما وزیر و قابلمه جادویی او را طلسم می‌کنند و شاهزاده تبدیل به اژدها می‌شود. مهربان که خدمتکار شاهزاده است راز طلسم شاهزاده را پیدا می‌کند. شاهزاده سفر خود را برای شکستن طلسم آغاز می‌کند تا اینکه...

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: محمد اعیانی‌فرد، راحله ‌شمس‌آبادی، محمدحسین ‌دلیر، متین محمدی، دستیار کارگردان: ملیحه اعیانی‌فرد، طراح صحنه و لباس: آرش ‌شریف‌زاده، طراح و ساخت عروسک: فاطمه عباسی، آهنگساز: فرید ‌نوایی و طراح پوستر: یکبال.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود.

نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

نمایش« شاهزاده اژدها» از ۱۱بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۸ در سالن نمایش مرکز شماره ۳۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به روی صحنه می‌رود. این مرکز در خیابان تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، نبش ۲۱۰ شرق (کوچه احسانی) واقع شده است.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۹۱۲۴۴۴۹۳۸۴ و ۰۹۳۹۴۷۱۸۹۷۲ تماس بگیرند.

این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می‌شود.

نمایش «شاهزاده اژدها» به روی صحنه می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =