کد خبر: 336370
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
بازدید 61
برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مدارس برای برپایی عید انقلاب

جلسه هماهنگی با مدیران مدارس برای برگزاری جشن عید انقلاب در آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز  جلسه هماهنگی با مدیران مدارس برای برگزاری جشن عید انقلاب در آموزش و پرورش با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

در این جلسه معصومه ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه دانش آموزان باید شیرینی این عید را لمس کنند، اظهار کرد: همدان در چند روز آینده میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای هنری کشور در حوزه کودک و نوجوان است که برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه نیازمند همکاری و همیاری دستگاه‌های محتلف خصوصا آموزش و پرورش هستیم.

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مدارس در برپایی عید انقلاب

وی ادامه داد: این رویداد ملی بعد از 16 سال در همدان برگزار می‌شود و به همین منظور نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی برگزیدگان در فرهنگسرای پرواز در 15 بهمن افتتاح خواهد شد و به مدت یک هفته دایر خواهد بود و دیدن این نمایشگاه برای دانش آموزان می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: 14 بهمن قرار است یک جشن بزرگ با حضور 3 هزار دانش آموز در سالن ابن سینا برگزار شود و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و از مدیران حاضر در این جلسه درخواست داریم که نهایت همکاری را برای اجرای بهتر برنامه با کانون داشته باشند.

وی با بیان اینکه این جشن متعلق به همه دانش‌آموزان در سراسر کشور است، گفت: این برنامه به صورت بر خط در تمامی مراکز کانون سراسر کشور و شبکه استانی و رسانه ملی پخش خواهد شد.

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مدارس در برپایی عید انقلاب

ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: شگفتانه این جشن هم خوانی سرود ما می‌آییم در سراسر استان و حتی در مراکز کانون‌های سراسر کشور است که این سرود ساخته صدا و سیمای همدان بوده و آن را در اختیار کانون قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این روز قرار است با بچه‌ها در خصوص هویت ملی- اسلامی و نقش و اهمیت انتخابات نیز توسط برنامه‌های نمایشی صحبت شود.

در پایان مدیران حاضر در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند.

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مدارس در برپایی عید انقلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =