کد خبر: 336465
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
نامه‌یی از جعبه‌ی خیال

اعضا مرکز فرهنگی هنری رسالت بندرعباس برای نویسنده کتاب «جعبه‌ی خیال» نامه نوشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، به گفته فاطمه تقی زاده مسئول مرکز: اعضا باشگاه کتابخوانی مرکز به فرزانه رحمانی نویسنده کتاب «جعبه خیال» با تصویرگری سعیده احمدی نامه نوشتند.

تقی زاده افزود: در راستای طرح توسعه و ترویج کتابخوانی؛ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان از تابستان 1402 با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کتابخوانی برنامه ریزی  و اجرا شد.

وی  اشاره کرد: در باشگاه های کتابخوانی کودک، مربیان با برنامه ریزی مدون و اجرای خلاق، این فعالیت را برای کودکان لذت بخش می‌کنند و کودکان به سمت صحیح خواندن ‌و روان خوانی هدایت می شوند.

نامه‌یی از جعبه‌ی خیال

در راستای اهداف باشگاه کتاب خوانی«جعبه خیال» که داستان خیال‌پردازی کودکان را روایت می‌کند برای گروه سنی نونهال به شیوه خلاق معرفی وروخوانی و مورد بحث ونقد قرا گرفت.


کتاب «جعبه خیال» که ماجرای خیال بافتن برادری برای خواهر کوچکش وسط اسباب‌کشی‌ست وقتی کسی حواسش به کوچک‌ترین عضو خانواده نیست. همدلی، خیال‌پردازی و حمایت بی‌قید و شرط جان مایه‌ی این داستان است؛ محتوایی که نمایانگر اهمیت «بازی» در دنیای کودکان است.

نامه‌یی از جعبه‌ی خیال

برای اعضا بسیار جذاب بود واعضا در پایان کارگاه نقد های زیبای خود را برای نویسنده در قالب نامه نوشتند و نامه ها به واحد آفرینش های ادبی ارسال شد وتوسط کارشناس ادبی استان به دست نویسنده رسید.

نامه‌یی از جعبه‌ی خیال

لازم به ذکر است؛ با هماهنگی کارشناس در هفته پیش رو اعضا جلسه نقد مجازی با نویسنده کتاب خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =