کد خبر: 336470
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
سفر بچه زرنگ به جزیره بوموسی

پویانمایی بچه زرنگ در آستانه آغاز دهه مبارک فجر در جزیره بوموسی اکران شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، اکران پویانمایی بچه زرنگ در ۴ سانس با حضور ۳۹۶ کودک،نوجوان و بزرگسال در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوموسی با همکاری سینما سیار اکران شد.
این اکران به همت اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان، فرمانداری بوموسی، حفاظت فرودگاه و واحد آفرینش های هنری کانون انجام شد.
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از فیلم های اکران شده فصل پاییز بود که از ۵ مهر در سالن های سینمایی سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد.

سفر بچه زرنگ به جزیره بوموسی

مرکز فرهنگی و هنری جزیره بوموسی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نموده است .این مرکز همچون مراکز دیگر کانون در زمینه های فرهنگی ، هنری ، ادبی ، علمی و هنری به صورت خلاقانه  برای ایجاد زمینه تفکر پویا و استفاده اعضا از روشهای خلاقانه در انجام فعالیت ها تلاش می کند .
فعالیت های کتاب محور و ترغیب اعضا به موضوع کتاب و کتابخوانی ، قصه گویی از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.حدود ۸۰ درصد جمعیت دانش آموزی جزیره بوموسی عضو کانون  هستند.

گفتنی است، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده است و هومن حاجی عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشه ها و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =