کد خبر: 336506
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
بازدید 78
آغاز دهه فجر در مراکز همدان

اعضای  مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان در کنار مربیان خود با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی دهه فجر را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اعضای  مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان در کنار مربیان خود با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی دهه فجر را آغاز کردند.

آغاز دهه فجر در مراکز همدان

مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو

این مرکز در اولین روز از دهه فجر با حضور اعضا در مزار شهدای این شهرستان حاضر شدند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

آغاز دهه فجر در مراکز همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان تویسرکان

در این مرکز اعضا با اجرای طرح ادبی «خاطرات پرچم ایران»، با موضوع ایران سربلند، دهه فجر خود را آغاز کردند. اعضا پس از شعرخوانی از کتاب (ای میهن من ایران) به قصه‌ مربی خود در خصوص تاریخ باشکوه ایران و پیروزی انقلاب اسلامی گوش دادند و سپس از اعضا خواسته شد که از زبان پرچم ایران یک متن خلاقانه با عنوان (خاطرات پرچم ایران) بنویسند که کودکان متن‌های زیبا و خواندنی در این خصوص نوشتند.

آغاز دهه فجر در مراکز همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر دمق

مربی این مرکز در مدرسه حاضر شده و به اجرای فعالیت‌های طرح کانون-مدرسه پرداخت.  معرفی وقایع دهه فجر ۱۳۵۷، معرفی کتاب‌های مهربان مثل مسیح و معرفی شخصیت امام خمینی (ره) انجام گرفت. همچنین روخوانی از چند خاطره از کتاب "خاطرات بچه‌های انقلاب"، همخوانی سرود و توزیع کتاب در بین دانش‌آموزان انجام گرفت.

آغاز دهه فجر در مراکز همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =