مهرواره‌ی قصه‌گویی انقلاب، نقاشی و دلنوشته های ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان برگزار می شود

به گزارش روبط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگی هنری جونقان به مناسبت دهه‌ی فجر مهرواره‌ای با عنوان«انقلاب ۵۷» برگزار می کند.  
این مهرواره در سه بخش و با عنوان قصه‌های انقلاب (قصه گویی)، عکس‌نوشته و نقاشی برگزار می‌شود. 
در این سه بخش دانش‌آموزان و اعضای کانون می‌توانند به صورت مجازی و یا حضوری شرکت کنند.  
علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ی قصه‌گویی«انقلاب ۵۷» در بخش مجازی می توانند: فیلم قصه‌ی خود که با موضوع خاطرات انقلاب است را به شماره این مرکز در یکی از پیام رسان‌های ایتا، روبیکا و شاد ارسال نمایند.  
در بخش حضوری نیز می توانند با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جونقان در این مهرواره ثبت نام کرده  و یکی از قصه های پیشنهادی را انتخاب و در روز ویژه برنامه «قصه های انقلاب» ،به روایت قصه خود بپردازند. 
 در بخش دیگری نیز علاقه مندان می توانند عکس نوشته تصاویری از بهمن ۵۷ را انتخاب کرده و پیام، احساس، یا آنچه که دوست دارند به مردم آن زمان بگویند را در قالب متن ادبی، دلنوشته به شماره ای که از مرکز جونقان می توانند دریافت کنند  در یکی از پیام رسان های شاد ،روبیکا یا ایتا ارسال نمایند و یا به صورت حضوری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جونقان تحویل دهند. 
در بخش نقاشی هنرمندان می توانند به خلق اثر با موضوع: دوست دارم پرچم کشورم ایران در ......... برافراشته شود بپردازند. هنرمندان در آثار خود باید به جای نقطه‌چین، هر کجا که دوست دارند پرچم ایران برافراشته شود را کشیده و آن را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جونقان تحویل دهند. 
 برای مثال: من دوست دارم پرچم کشورم ایران در کره ماه برافراشته شود. من دوست دارم پرچم کشورم ایران بر سکوی اول مسابقات ورزشی برافراشته شود.
 بر این اساس: آخرین مهلت ارسال آثار: در بخش عکس نوشته و نقاشی ۲۱ بهمن ماه و  در بخش قصه گویی تا ۱۸بهمن ماه می باشد. 
 به نفرات برتر نیز در هر بخش هدیه ای به رسم یادبود اهدا می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =