۲۵ اثر هنری کانون کرمانشاه به یاد ۲۵ شهید کودک کرمان

۲۵ اثر هنری از هنرمندان کانون کرمانشاه به یاد ۲۵ شهید کودک کرمان، جهت برپایی نمایشگاهی با همین عنوان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ۲۵ اثر هنری از هنرمندان کانون کرمانشاه به یاد ۲۵ شهید کودک کرمان، جهت برپایی نمایشگاهی با همین عنوان اجرا شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، بیان داشت: اتفاقی که در کرمان رخ داد بار دیگر به ما نشان داد که دشمنان کوردل از هر حرکتی که در راه آرمان‌های ایران اسلامی صورت می‌پذیرد، وحشت دارند و با حماقت دست به کارهایی می‌زنند که حاصل آن تنها باعث می‌شود خون مردم امت اسلامی بیشتر به جوش آید و از خروش در راه اسلام و آرمان‌های آن باز نایستند و گام‌های خود را در این مسیر مستحکم و محکم تر بردارند.
وی افزود: در کانون استان نیز هم‌صدا با تمامی کشور، موجی آغاز شد تا هنرمندان کانون بتوانند انزجار خود از اتفاقی که دشمنان به طرزی وحشیانه رقم زدند را نشان دهند و با توجه به رسالت کانون بنا بر این شد تا به یاد بیست‌و پنج کودک که در حادثه‌ی کرمان به شهادت رسیدند آثاری را اجرا نمایند و همدردی خود را به این شکل ابراز کنند.
گفتنی‌است که بیست و پنج اثر هنری توسط بیست‌و پنج نفر از هنرمندان کانون کرمانشاه و به یاد کودکان شهید کرمان اجرا شد، که هر یک در زمینه‌ی تخصص هنری خود همچون گرافیک، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی و... آثاری را با تکنیک‌های مختلف همچون کولاژ، مدادرنگی، آبرنگ، رونگ روغن و ... اجرا نمودند تا در نمایشگاهی با همین عنوان که در مرکز فرهنگی وهنری  آفرینش استان، به مناسبت چهلمین روز شهادت کودکان کرمان برگزار می‌گردد، به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =