کد خبر: 336746
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
بازدید 95
نمایشگاه هنرهای تجسمی در همدان افتتاح شد

نمایشگاه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی ویژه کودکان و نوجوانان کشور در فرهنگسرای پرواز همدان در راستای اختتامیه این رویداد ملی به مدت یک هفته افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نمایشگاه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کشور ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع " خانواده من- اقلیم من" همزمان با اختتامیه این رویداد ملی  با حضور مدیران ارشد استان، کارشناسان هنری کانون کشور، کارشناسان مرکز و اعضا افتتاح شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در همدان افتتاح شد

در این نمایشگاه از 95 اثر برگزیده نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کشور در چهار رشته خوشنویسی، نقاشی، سفال و عکاسی تعداد  20 اثر در رشته خوشنویسی، 11 سفال، 36 نقاشی و 6 عکس برگزیده به نمایش درآمده است.

همچنین در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای علاقمندان باز است، ورکشاپ  نیز در چهار رشته با تدریس مربیان هنری کانون برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در همدان افتتاح شد

پیش بینی می‌شود در این مدت تعداد 4 هزار دانش‌آموز از این نمایشگاه دیدن کنند و از نزدیک هنر دست کودکان و نوجوانان سراسر ایران را ببینند.

هر بیننده‌ای با دیدن آثار به نمایش درآمده به خوبی می‌تواند به اقلیم، آداب و رسوم، تنوع غذایی و پوشاک منطقه‌ای که کودک و نوجوان در آن زندگی می‌کند، پی ببرد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در همدان افتتاح شد

از نقاط جالب و جذاب این نمایشگاه گفت و گوی صمیمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان همدان و نماینده مردم همدان در مجلس بود که در کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی حاضر شدند و با بچه‌ها صحبت کردند و با اصرار بچه‌ها آنها در کنار بچه‌ها نشسته و خطاطی و نقاشی کردند.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در همدان افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =