کد خبر: 336824
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بازدید 121
شور و شوق فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع شور و شوق فجرانه اعضا را تجربه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با دهه مبارک فجر، شور و شوق فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برپاست.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو تاکستان  در ۱۶ بهمن دو.کارگاه کاردستی تکه چسبانی با مفاهیم دهه فجر و انقلاب.اسلامی برگزار کرد، غبار روبی مزار شهدا و قرائت فاتحه توسط اعضا و مربیان و نمایش فیلم برای ۲۵ عضو کودک ونوجوان دختر نیز اجرا شد.

این مرکز هم‌چنین در تاریخ ۱۷ بهمن جشن بچه‌های آفتاب را با حضور ۷۰ دانش‌آموز مدرسه دخترانه ابتدایی شهید حسن برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، سرودملی، کارگاه نقاشی گروهی با عنوان "روزهای انقلاب"، اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان با در دست داشتن پرچم ایران، اجرای چند مسابقه و بازی و سرگرمی، پویش قصه‌گویی با موضوع "خاطرات انقلاب"با دعوت از رزمنده جانباز" حسن پرکاسه "و خاطره گویی وی از ورود امام خمینی(ره) به ایران و قدردانی از وی و نمایش فیلم "یکی کم است" از جمله بخش‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان نیز جشن بچه‌های آفتاب را در تاریخ ۱۶ بهمن برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی، معرفی وقایع ۱۶ بهمن و روزشمار انقلاب، پخش کلیپ همراه با هم‌خوانی سرود انقلابی "ایران ایران" توسط اعضا، نمایش انیمیشن تبر، شاهنامه خوانی عضو مرکز، مسابقه و بازی گروهی، کارگاه نشریه تصویری از وقایع انقلابی با تکنیک تکه چسبانی و اجرای شعارهای انقلابی از فعالیت‌های اجرا شده در این جشن بود.

این مرکز در ۱۷ بهمن با  قصه گویی از کتاب تفرقه،بحث آزاد با موضوع اتحاد و هم بستگی، پخش انیمیشن بهادر، معرفی وقایع و روز شمار انقلاب و برپایی کارگاه نقاشی گروهی با موضوع انقلاب، ششمین روز دهه فجر را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند هم با مراسم غبارروبی گلزار شهدای این شهرستان و اجرای سرود اعضا دراین برنامه، پنجمین روز دهه فجر را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک در ۱۶ بهمن میزبان ۳۰ دانش‌آموز مدرسه بنت الهدی بود.

برگزاری کارگاه معرفی وقایع و معرفی کتاب‌های انقلابی مرکز، شعرخوانی با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه کاردستی و مسابقه از جمله فعالیت‌هایی بود که برای این دانش آموزان اجرا شد.

شور و شوق فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و شوق فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و شوق فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =