جشن فجر با حضور ۱۱۰۰ دانش آموز در مرکز شماره ۲ کرمانشاه

ویژه‌برنامه‌ی ایام دهه‌ی فجر همزمان با مراکز سراسر استان، در مرکز شماره‌ ۲ کانون کرمانشاه با اجرای برنامه‌های متنوع متناسب با این ایام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه‌ی ایام دهه‌ی فجر همزمان با مراکز سراسر استان، در مرکز شماره‌ ۲ کانون کرمانشاه با اجرای برنامه‌های متنوع متناسب با این ایام برگزار شد.
ویژه‌برنامه‌ی مرکز شماره ۲ به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر با حضور محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، کارشناس مسئول و کارشناسان فرهنگی، ادبی و هنری استان؛ برگزار شد.
در این مراسم مدیر کل کانون استان در خصوص ایام دهه فجر، اهمیت آن و اهتمام در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب صحبت کرد؛ همچنین انتخابات پیش رو و توجه ویژه به این امر و حضور پرشور کودکان و نوجوانان به عنوان همیاران حماسه و نقش اساسی آنها در آینده‌ی این سرزمین، از دیگر مواردی بود که توسط زنجانی طرح شد.
 پخش سرودهای انقلابی، قصه‌گویی عضو ارشد و عضو خردسال مرکز، پخش کلیپ معرفی وقایع و ایام که توسط عضو مرکز تهیه شده بود، شاهنامه‌خوانی کوردی یکی از دانش‌آموزان، اجرای نمایش عروسکی، اجرای گروه سرود کوردی و فارسی مرکز، بازدید از نمایشگاه آثار اعضا و کتاب‌های مرتبط با ایام، مسابقه و اهدای کتاب از جمله برنامه‌هایی بود که برای دانش‌آموزان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =