کد خبر: 336917
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
بازدید 56
کتاب « خودم را خیس کردم» رونمایی شد

کتاب « خودم را خیس کردم» غلامرضا بکتاش، شاعر کودک و نوجوان و مربی ادبی مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 ملایر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کتاب غلامرضا بکتاش در دهه فجر با همکاری مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 ملایر، اداره کتابخانه‌های عمومی و کانون خدمت رضوی شهرستان با حضور مدیر اداره ارشاد ملایر، نویسندگان، شاعران و اعضا برگزار شد.

کتاب « خودم را خیس کردم» رونمایی شد

در این مراسم مریم زندی، شاعر کودک و نوجوان و داور جشنواره شعر فجر و فریدون محمودی، شاعر و پژوهشگر ادبیات فولکلور و مولف کتاب به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

در ابتدا محسن کریمی، مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان ملایر ضمن تبریک دهه فجر و عید مبعث گفت: امید داریم این رونمایی شروع تازه‌ای برای برگزاری سلسله نشست‌های ادبی آن هم در حوزه کودک و نوجوان باشد.

وی با بیان اینکه باید ادبیات در حوزه کودک و نوجوان تقویت شود، خاطرنشان کرد: ملایر با وجود نویسندگان و شاعران مطرح ملی می‌تواند پیشگام در این حوزه باشد.

در ادامه دو شاعر میهمان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد آثار غلامرضا بکتاش پرداختند.

کتاب « خودم را خیس کردم» رونمایی شد

مریم زندی بیان کرد: او شاعری است که شعرهایش بدون نام ونام خانوادگی  نیز از دیگر آثار ادبی قابل تشخیص است و رسیدن به این سبک نیازمند تلاش بسیار است که هر شاعری به این مرحله نمی‌رسد.

سپس محمودی ادامه داد: نگاه متفاوت بکتاش به محیط پیرامون ستودنی است و حاصل این نگاه متفاوت شعرهای برجسته‌ای است که حال انسان با خواندن آنها خوب می‌شود.

در پایان این مراسم از کتاب غلامرضا بکتاش با عنوان « خودم را خیس کردم» رونمایی شد.

کتاب « خودم را خیس کردم» رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =