درخشش دو عضو نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه در جشنواره‌های ادبی

نیوشا امیری و الیا کرمی دو عضو کارگاه ادبی «ما سی» و از نوجوانان فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه در جشنواره‌های «افق‌های روشن» و «ادب» شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نیوشا امیری و الیا کرمی از اعضای کارگاه ادبی «ما سی» و عضو مرکز تخصصی نوجوان آفرینش کانون کرمانشاه موفق به کسب رتبه در دو جشنواره‌ی «افق‌های روشن» و «ادب» شدند.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان کرمانشاه گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره‌ی استانی شعر «افق‌های روشن» که چهارشنبه ۱۸ بهمن در تالار شهید آوینی برگزار شد، نیوشا امیری نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه موفق به کسب رتبه‌ی سوم با دریافت لوح و جایزه‌ی نقدی از این جشنواره گردید؛ همچنین الیا کرمی عضو دیگر نوجوان فرهنگسرای آفرینش نیز موفق به کسب رتبه‌ی اول استانی و رتبه‌ی دوم کشوری در یازدهمین جشنواره‌ی ادبیات داستانی بسیج (ادب) شد که در اختتامیه‌ی این جشنواره چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲  با لوح‌ و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار گرفت.
رحمت غلامی سرپرست و مدرس کارگاه ادبی «ما سی» نیز گفت: هدف از برگزاری سلسله کارگاه‌های ادبی «ما سی» پرورش قلمی شاعران و نویسندگان نوجوان و جوان است و علاوه بر تقویت قلمی در این کارگاه‌ها تلاش می‌شود تا دانش تئوریک و نقد این اعضاء نیز افزایش پیدا کند.

بر همین اساس نیوشا امیری عضو کارگاه شعر «ما سی» و الیا کرمی عضو کارگاه داستان «ما سی» موفق به کسب رتبه در جشنواره‌های استانی و کشوری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =