کد خبر: 336991
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
اجرای نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون تمدید شد

اجرای نمایش «دلغَک» به کارگردانی سعید ابک در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی سعید ابک تا روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بر روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه نمایش «دلغَک» آمده است: «انسان‌هایی که توانایی خواندن و نوشتن دارند حتما می‌توانند دَلغک را ببینند. من یه دلقکم، می‌خوام شمارو بخندونم، ولی شما اصلا به کارهای من نمی‌خندین! حتما می‌پرسین چرا؟ عجله نکنید، خودتون متوجه می‌شین.»

اجرای نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون تمدید شد

در این نمایش معصومه آرواز، علی باروتی و سعید ابک به ایفای نقش می‌پردازند و سایر عوامل اجرایی عبارتند از: آهنگ‌ساز و طراح صدا حداد (احمد) حیدری، گفتار: کسرا امیر حسینی و هستی امیر حسینی، طراح لباس و شاخت لوازم صحنه: هانیه زحمتکش و الهه میرزایی (خنده باران)، طراح و اجرای نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح صحنه: سعید ابک، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: مهدی مظلوم‌پور، عکاس: پرتو جُغتایی، الهه میرزایی، پرستو آریاکیا، طراح و ساخت کفش دلقک: پرستو آریاکیا.

اجرای نمایش «دلغَک» از روز ۱۹ دی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله آغاز شد و به دلیل استقبال مخاطبان تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =