سردیس‌های بومی- محلی کانون همدان در جشنواره ملی برنامه‌های عروسکی

عروسک‌های غول پیکر از تولیدات کانون همدان در سومین جشنواره ملی تولیدات پویانمایی و برنامه‌های عروسکی در زاهدان حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، عروسک‌های غول پیکر همدان در سومین جشنواره ملی تولیدات پویانمایی و برنامه‌های عروسکی در زاهدان حاضر شدند.

گفتنی است  سومین جشنواره ملی تولیدات پویانمایی و برنامه‌های عروسکی کشور با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در گروه‌های سنی مختلف، در پنج بخش از ۲۴ تا ۲۶ بهمن برگزار شد.

همچنین در جریان این رویداد فرهنگی و هنری تماشاخانه سیار کانون هم در مناطق حاشیه شهر مستقر است و به اجرای برنامه‌های شاد و جذاب میزبان خانواده‌ها است.

در این جشنواره ۶۹۰ اثر پویانمایی تولیدی به مدت ۸۹۰ ساعت معادل ۵۳ هزارو ۴۰۰ دقیقه با ۶۰۰ عنوان به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که در نهایت در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از میان آثار رسیده ۲۸۹ اثر در اختیار هیات داوران قرار گرفت و در نهایت ۹۶ اثر نامزد جشنواره شد که پس از بررسی های نهایی در مراسم اختتامیه از ۴۴ اثر به عنوان آثار برگزیده قدردانی شد.

این جشنواره ملی، بیانگر قابلیت های متنوع­ در حوزه پویانمایی وعروسکی و بانگاه ویژه به قابلیت های استانهاست که در این دوره از رقابت‌ها واحد پویانمایی شبکه همدان خوش درخشیدند.

نقی موسیوند" همکار هنرمند این شبکه تندیس و جایزه نقدی بهترین نویسندگی برای انیمیشن "دوستان بازیگوش" را از آن خودکرد. 

تندیس و جایزه نقدی دربخش "کارگردانی وتهیه کنندگی" همین اثر نیزبه هنرمند شناخته شده مرکز همدان "مهدی شاد" اختصاص یافت ؛ تندیس و جایزه نقدی دربخش "متحرک سازی" نیز به

"علیرضا فتحی" انیماتور ساعی این مرکز تعلق گرفت و "دیپلم و لوح افتخار" دربخش اثرموضوعی با موضوع "سبک زندگی" هم به "فاطمه خدیور" همکارخلاق شبکه همدان برای مجموعه باران اهداشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =