چهارمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان فارسان در پردنجان افتتاح شد

بیست و سومین مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از افتتاح مرکز فرهنگی هنری در پردنجان خبر داد. 
آسمند با اشاره به اهمیت اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان گفت: اهمیت ساخت مراکز فرهنگی در شهر ها کمتر از ساخت معابر و اماکن عمومی نیست و برخورداری از مراکز فرهنگی موجب رشد فکری و ارتقای دیدگاه های فرهنگی در افراد یک جامعه خواهد شد.

چهارمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان فارسان در پردنجان افتتاح شد

آسمند کانون پرورش فکری را مرجعی برای استعدادیابی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و افزود: مراکز کانون پرورش فکری با بهره مندی از مربیان تخصصی در زمینه آموزش مهارت‌های فکری و عملی در زمینه های فرهنگی مکانی امن در تربیت و پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان محسوب می شوند و برخورداری شهر های مختلف از این امکان فرهنگی یکی از دغدغه های کانون در راستای اجرای عدالت فرهنگی است.

اجرای آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان پردنجانی، پخش سرود ملی، اجرای شاهنامه خوانی بنیتا حیدری عضو شاهنامه خوان مرکز فارسان، اجرای سرود توسط گروه مهر و ماه مرکز فارسان با پسران دبستان علم و ادب فارسان، سخنرانی فرزاد رحیمی مدیر کل سابق کانون، خوانش دلنوشته توسط یسنا رحیمی دانش آموز پردنجانی، اهدای لوح تقدیر به عوامل ساخت این مرکز و... از جمله برنامه های اجرا شده در این افتتاحیه بود.

چهارمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان فارسان در پردنجان افتتاح شد
در این آیین مدیر کل کانون استان، بخشدار مرکزی شهرستان فارسان،  رحیمی شهردار پردنجان، تقوی شهردار باباحیدر، معاون و کارشناسان ستادی کانون، جمعی از مسئولین، مردم، دانش آموزان و معلمان مدارس پردنجان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =