گفتمان انتخابات در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

هم‌زمان با انتخابات ۱۱ اسفند، گفتمان انتخاباتی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این کانون به‌عنوان یک سازمان متولی در فرهنگ سازی نسلی متعهد و آگاه ،  بر آن شده است تا با ۳ عنوان برنامه با محوریت انتخابات، اعضای کودک و نوجوان خود را با اهمیت مشارکت اجتماعی در  تعیین سرنوشت، آشنا سازد.

به همین منظور پویش عکاسی  با عنوان « رأی خانواده من » در مراکز اخذ رای در هرشهرستان با موضوع عکاسی از صحنه‌های جذاب انتخابات توسط کودکان و نوجوانان با شعار:  من وخانواده ام رأی می دهیم چون عزت،شکوه و عظمت ملی کشورمان را دوست داریم؛ برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌هایی که با همین رویکرد در مراکز کانون برپا می‌شود، می‌توان به؛ گفتمان انتخاباتی در مراکز کانون اشاره کرد.

در این فرایند اعضای ارشد یا رای اولی ها درسلسله نشست های تبیینی به بحث و گفتگو درخصوص مسائل روز کشور به گفتگو خواهند پرداخت.

در بحث کافه رأی نیز اعضای کودک و نوجوان علاقه مند به بحث و گفتگو در روزهای مشخص و از پیش تعیین شده در مرکزبا حضور مربی کارآزموده دورهم جمع شده و  به بحث و گفتگو می‌نشینند  و بر همین اساس، جلسه رأی گیری، آخرین جلسه کافه رأی به منظور انتخاب نماینده اصلح کانون برگزار می‌شود.
 

لینک  خبر و تیزر پویش عکاسی 

گفتمان انتخابات در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =