معاون توسعه و مدیریت کانون پرورش فکری از مسئول کانون بنفشه مازندران تقدیر کرد

از سوی معاون توسعه و مدیریت کانون پرورش فکری کشور و مدیرکل کانون مازندران از سمیه توکل، مسئول مرکز فرهنگی هنری بنفشه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این تقدیر به پاس خدمات و فعالیت‌های ارزنده سمیه توکل، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری بنفشه منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس است که توانسته با حمایت خیران و جلب نظر آنان باعث تثبیت فعالیت رسمی کانون در این منطقه شود.

گفتنی است: این مرکز هم‌زمان با روز جهانی و هفته ملی کودک در مهرماه سال ۱۴۰۰ ، با همت خیران و کانون پرورش فکری مازندران در منطقه بیرون بشم شهر مرزن آباد چالوس افتتاح شد و به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان منطقه مرزن آباد در اختیار کانون قرار گرفت و مقرر شد پس از گذشت ۵ سال و در صورت رضایت و حسن انجام کار به کانون اهدا شود.

اکنون، پس از گذشت دو سال سند این ساختمان به ارزش تقریبی۳۰۰ میلیارد ریال  به  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران  اهدا شد.

لازم به ذکر است: این اقدام در راستای توسعه فعالیت‌های همه جانبه کانون در این منطقه و رضایت خیران از اقدام‌های موثر مسئول مرکز نسبت به ارایه خدمات فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در این منطقه صورت پذیرفت.

به همین منظور با هماهنگی به‌عمل آمده از سوی حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون مازندران با معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان از سمیه توکل با اهدای لوح سپاس از سوی این دو مسئول قدردانی شد.

گفتنی است: مرکز فرهنگی هنری بنفشه در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و زیر بنای  ۵۰۰ مترمربع در منطقه بیرون بشم مرزن آباد شهرستان چالوس احداث و به کانون اهدا شد و اکنون با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی به ارایه خدمات ویژه گروه سنی کودک و نوجوان این منطقه می‌پردازد.

معاون توسعه و مدیریت کانون پرورش فکری از مسئول کانون بنفشه مازندران تقدیر کرد

معاون توسعه و مدیریت کانون پرورش فکری از مسئول کانون بنفشه مازندران تقدیر کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =