فیلم های برگزیده جشنواره پویانمایی در مراکز کانون چهارمحال و بختیاری اکران می شوند

فیلم پویا نمایی برگزیده در ۱۷ اسفند ماه در کلیه ی مراکز فرهنگی هنری کانون چهار محال و بختیاری به نمایش گذاشته می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، همزمان با روز پویا نمایی ۲۳ مرکز ثابت و ۵ کتابخانه سیار کانون ۷ فیلم پویا نمایی برگزیده کشور را در مراکز فرهنگی هنری با حضور اعضای کودک و نوجوان به نمایش خواهند گذاشت.

این برنامه همزمان با سیزدهمین جشنواره¬ی بین¬المللی پویانمایی تهران در سالن¬های نمایش مراکز استان¬ها و مراکز سیار روستایی، در سراسر کشور اجرا می شود.

رشد و گسترش هنر پویانمایی و ایجاد زمینه¬های مؤثر و بستری شایسته برای هنر مندان، معرفی فیلم¬های پویانمایی برگزیده در بخش کودک در مراکز سراسر کشور، ارزش نهادن به هنر_صنعت پویانمایی و افزایش مخاطبان هنر تأثیرگذار پویانمایی، فراهم نمودن زمینه¬های نقد و نظر در خصوص هنر پویانمایی در مراکز سراسر کشور و فراهم نمودن منبعی به عنوان محرک¬های دیداری و نوشتاری برای اعضاء ادبی و هنری مراکز، از جمله اهداف این برنامه محسوب می شود.

 گفتنی است فیلم های جایگزین به کارگردانی عبدالله علیمراد، ده سالگی به کارگردانی فاطمه جعفری، آوازهای جنگل روز برفی به کارگردانی امیر سحر خیز، لالایی به کارگردانی بابک نکویی، نمک به گارگردانی سحر یاسین پور، مهد کودک سری سوم (فینگیلیا بادکنک مال منه) به کارگردانی کاوه کنعانی و سمپاش به کارگردانی فرنوش عابدی عناوین فیلم هایی است که در روز ۱۷ اسفند ماه در مراکز فرهنگی هنری کانون برای بازدید اعضای کانون و عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهند شد.

بر این اساس از اعضا و عموم علاقه مندان دعوت می شود تا در روز پویا نمایی راس ساعت ۳۰/۹ صبح در مراکز کانون حضور بهم رسانده و از برترین فیلم های پویانمایی کانون بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =