دومین جشنواره  جنگلی که دوست دارم در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد

هم‌زمان با هفته ملی منابع طبیعی دومین جشنواره «جنگلی که دوست دارم» از سوی کانون‌پرورش فکری کودکان و ‌نوجوانان رامسر و اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر برگزار شد.

به گزراش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با هفته ملی منابع طبیعی دومین جشنواره «جنگلی که دوست دارم» کاری مشترک از اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر و کانون‌پرورش فکری کودکان ونوجوانان رامسر با حضور معاون اداره کل منابع طبیعی، فرماندار رامسر، رئیس اداره منابع طبیعی، همیار کودک‌ونوجوان کانون ، والدین ، انجمن های محیط زیستی  و دیگر مسئولان شهری برگزار شد.

ابراهیم شیرود عشوریان، فرماندار رامسر ضمن ادای احترام به شهدای منابع طبیعی و ‌نوجوان و تقدیر از تمام همکاران منابع طبیعی و  خانواده کانون برای اجرای این برنامه گفت: حضور انجمن‌ها در کنار ادارات و حساسیت آفرینی نسبت به منابع طبیعی و حفاظت از آن قابل تقدیر و تشکر است‌.

فاطمه نعمتی سارخانلو  مسئول کانون‌ پرورش فکری کودکان ونوجوانان ضمن تقدیر از اداره کل منابع طبیعی در راستای ارزش‌گذاری به کودکان و اجرای طرح همیار طبیعت گفت: کانون خود را جزیی از بدنه نیروی انسان منابع طببعی می‌داند و در راستای آموزش کودکان اهتمام ویژه‌ای در سال جاری داشته است.

وی با بیان ساختار این جشنواره افزود: دومین جشنواره جنگلی که دوست دارم با هدف: عکاسی از محیط با معرفی درخت وگونه‌ی مندرج در تصویر فرصت مغتنمی برای مشاهده طبیعت  و آفرینش خداوندی بود.

گفتنی است: ۱۹۷ عکس به دبیرخانه ارسال شدکه  ۴ عکس با توجه به محتوا و سوژه عکاسی، هارمونی در تصاویر و ثبت لحظه عظمت جنگل و افرنیش در برابر کوچکی خلق انسان حایز رتبه برتر شدند.

در ادامه از برترین‌های این جشنواره و  اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر تقدیر و تشکر شد.

دومین جشنواره  جنگلی که دوست دارم در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد

دومین جشنواره  جنگلی که دوست دارم در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =