کد خبر: 338001
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
بازدید 33
برنامه یاریگران زندگی در مراکز همدان اجرا شد

یکی از برنامه‌هایی که به جدیت در مراکز کانون پیگیری می‌شود ارتباط با والدین برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ از این رو مرکز رزن و اسدآباد در روزهای پایانی سال در مراکز خود برنامه یاریگران زندگی را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، یکی از برنامه‌هایی که به جدیت در مراکز کانون پیگیری می‌شود ارتباط با والدین برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ از این رو مرکز رزن و اسدآباد در روزهای پایانی سال در مراکز خود برنامه یاریگران زندگی را اجرا کردند.

برنامه یاریگران زندگی در مراکز همدان اجرا شد

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان رزن

آخرین برنامه مرکز رزن در سال 1402 در راستای برگزاری برنامه یاریگران زندگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ویژه والدین اعضای طرح کانون- مدرسه با حضور مادران اعضای پسر و احسان کاظمی مسوول مرکز مشاوره مهر آریای رزن برگزار شد.

در این برنامه که با موضوع فرزند پروری برگزار شده بود موضوعاتی از قبیل مسوولیت پذیری، پرخاشگری کودکان، مدیریت حضور کودکان در فضای مجازی و مهارت‌های ده‌گانه از قبیل خودآگاهی، کنترل خشم حل مساله، تصمیم گیری تفکر انتقادی و تفکر خلاق مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایان برنامه پرسش و پاسخ والدین با مدرس کارگاه با موضوعات مرتبط با مسایل تربیتی انجام شد. این کارگاه با همکاری بهزیستی رزن و مدرسه شهید خانوردیلو از مدارس شرکت کننده در طرح کانون مدرسه برگزار شد.

برنامه یاریگران زندگی در مراکز همدان اجرا شد

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد
کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اسدآباد با همکاری هلال‌احمر در طرح کانون- مدرسه و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضا ویژه برنامه یاریگران زندگی با موضوع " آموزش پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه سوری " را اجرا کرد.
 در این برنامه ابتدا مربی مسئول کانون در مورد فلسفه چهارشنبه سوری با اعضا صحبت کرد و سپس یک کارشناس در مورد خطرات، آسیب‌ها و پیشگیری‌های لازم در شب چهارشنبه سوری و احتمال آسیب و سوانح احتمالی چهارشنبه آخر سال صحبت کرد و برای اعضا یک فیلم پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =