کد خبر: 338064
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
بازدید 58
دومین نمازخانه کانون در مرکز شماره یک افتتاح شد

دومین نمازخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان در اولین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین نمازخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان در اولین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: مربیان و معلمان بهترین الگوی عملی برای کودکان و نوجوانان هستند که با رفتار و گفتار خود می‌توانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

دومین نمازخانه کانون در مرکز شماره یک افتتاح شد

معصومه ابراهیمی هژیر با بیان اینکه توصیه به نماز خواندن به کودکان و نوجوانان باید با روش مناسب انجام بگیرد، افزود: وقتی مربی در مرکز خود با دادن اذان شروع به نماز خواندن کند و نیز اعضا را ترغیب کند این عمل به مرور زمان اثر خود را خواهد گذاشت و اینجاست که مربی نقش الگو را پیدا می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح اولین نمازخانه در مجتمع شهید مدنی با فضای‌سازی خلاقانه و زیبای مربیان مجتمع، خاطرنشان کرد: دومین نمازخانه امروز در مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان که قدیمی‌ترین مرکز است افتتاح شد.

ابراهیمی‌هژیر گفت: قصد داریم نمازخانه را با توجه به فضاهای موجود  در مراکز سراسر استان راه‌اندازی کنیم که خود مربیان و مسئولان مراکز، فضاسازی آن را با سلیقه و با همفکری از اعضا و والدین انجام دهند.

در این برنامه کارکنان اداره کل در مراسم جزءخوانی قرآن کریم شرکت کردند.

دومین نمازخانه کانون در مرکز شماره یک افتتاح شد

دومین نمازخانه کانون در مرکز شماره یک افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =