کد خبر: 338138
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
بازدید 28
 آخرین انجمن داستان سال 1402 برگزار شد

آخرین انجمن داستان سال 1402 در واحد آفرینش‌های ادبی با حضور اعضای این انجمن و مربی ادبی برگزار شد و اعضا در این روز به خوانش داستان‌های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  آخرین انجمن داستان سال 1402 در واحد آفرینش‌های ادبی با حضور اعضای این انجمن و مربی ادبی برگزار شد و اعضا در این روز به خوانش داستان‌های خود پرداختند.

معصومه کریمی رابط ادبی استان، به چگونگی پرداختن به داستان‌های مناسبتی اشاره و اظهار کرد: داستان‌های مناسبتی شامل داستان‌های ملی، مذهبی، آیینی و...است که داستان هر یک باید شرایط خاص خودش نوشته شود.

وی افزود: یکی از این مناسبت‌ها آداب و رسوم ایام عید نوروز هست که از چهارشنبه سوری شروع شده و تا سیزده فروردین ادامه دارد و این ایام دستمایه‌ فوق‌العاده‌ای برای خلق داستان‌های مناسبتی است.

 آخرین انجمن داستان سال 1402 برگزار شد

کریمی گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و تلفیق سنت‌ها و آداب و رسوم با مناسبت های آیینی و مذهبی می‌توان به سوژه‌های جالب و جدیدی جهت خلق یک داستان متفاوت دست یافت.

وی بیان کرد: از هم اکنون با دقت و توجه بیشتری به این دو مناسبت در کنار هم نگاه کنید و یک داستان کوتاه در سال جدیدخلق کنید.

 آخرین انجمن داستان سال 1402 برگزار شد

در ادامه سه تن از نوجوانان داستان‌هایی که برای پیامبر خاتم قلم زده بودند را قرائت کرده و داستان‌های مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در پایان سه عضو برگزیده داستان در جشنواره ملی «بچه های اربعین» ایلام آثار زیبای خود را خواندند و لوح‌ و جوایز آنها توسط مدیر کل استان اهدا شد.

همچنین اعضای انجمن به همراه کارشناسان در کنار سفره هفت سین عکس یادگاری گرفتند.

 آخرین انجمن داستان سال 1402 برگزار شد

 آخرین انجمن داستان سال 1402 برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =