کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری با حضور معاونت سازمان مدیریت 
و برنامه ریزی هرمزگان تشکیل جلسه داد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان نشستی مشترک با موضوع ارزیابی عملکرد یکساله با حضور معاون و کارشناس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار کرد.

پروین پشت‌کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ضمن قدردانی از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه و بودجه در راستای خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان در این نشست بیان کرد: هرمزگان در شاخص های عمومی در سطح کشور رتبه ۴ را دارد؛ که بخشی از آن به حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی برمی‌گردد.
وی افزود: هرمزگان ۱۶مرکز ثابت دارد که در آنها متناسب با علاقه اعضا از بین ۶۰ فعالیت، فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری خاصی انتخاب و برگزار می‌شود.
پشت‌کوهی اشاره کرد: هم‌اکنون ۲ کتابخانه سیار فعال داریم و ۲ مرکز سیار دیگر به زودی افتتاح می‌شوند.
وی ادامه داد: مراکز سیار، خودروهایی هستند که قفسه بندی شده و کتاب ها در آنها قرار داده می‌شوند. این مراکز به مناطق محروم می‌روند و در مساجد، مدارس و یا مکان های مشخص برنامه اجرا می‌کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان خاطرنشان کرد: کتاب های کانون در موضوعات مختلف علمی، داستان، شعر و... در گروه سنی کودک و نوجوان است.
حمید دولتی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه این نشست اظهار کرد: مربیان کانون با قشری از جامعه ارتباط دارند که در حال رشد هستند؛ و می‌توانند باعث رشد فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان شوند.

کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری با حضور معاونت سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان هرمزگان تشکیل جلسه داد
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه، سالیانه در دو بخش شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد انجام میدهد.
دولتی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد و کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری ادامه داد: کانون برای ارزیابی عملکرد باید از کارکنان خودش شروع کند؛ و در این راستا باید از کسانی که فعالیت‌شان باعث پیشرفت شده، تقدیر کرد.
معاون سازمان مدیریت و برنامه و بودجه تصریح کرد: ما در سازمان فعالیت هایی در زمینه فرهنگی و اجتماعی در استان و کشور انجام می‌دهیم ؛ و خواهان ارتباط دو سویه با کانون نیز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =