برگزاری کلاس حضوری زبان انگلیسی در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس

کانون زبان ایران استان هرمزگان با هدف بهره مندی کودکان منطقه غرب بندرعباس از کلاس های حضوری زبان انگلیسی اقدام به برگزاری این کلاس در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در کوی پلیس بندرعباس می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف بهره مندی و آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان کودک بخش غرب بندرعباس، آموزش بخش کودکان که شامل مقطع پایان اول ابتدایی تا پایان چهارم ابتدایی می باشد، در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع درکوی پلیس برگزار می شود.
وی افزود: دوره آموزش کودکان شامل ۱۴ ترم بوده و این آموزش ها به صورت حضوری و توسط مدرسین متخصص و با تجربه کانون زبان ایران استان هرمزگان برگزار می گردد.
پشتکوهی تصریح کرد: والدین علاقمند به ثبت نام فرزند خود در ترم بهار ۱۴۰۳ در گروه کودک کانون زبان ایران، می توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در کوی پلیس از تاریخ ۵ تا ۲۵ فروردین به صورت حضوری مراجعه یا با شماره تماس ۰۹۹۳۱۸۰۲۸۸۳ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =