کد خبر: 216688
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
بازدید 2670
تو نیکی میکن و در دجله انداز!......

هفته ی احسان و نیکوکاری فرا رسید. نسیم رحمت خداوند از هر سو به مشام می رسد؛ جسم و جان ما را می نوازد و همه ما را به نیکوکاری فرا می خواند، بیایید در این روزبا عملی نیک، هر چند اندک، به جمع نیکوکاران بپیوندیم.<BR> دل ها به هم نزدیک می شوندو شکوفه های مهربانی در قلب ها جوانه می زند. امروز لب ها برای لبخند پر از بهانه اند و بازار محبت<BR> <BR> گرم است. شاید بتوان باسرمایه ی احسان و نیکوکاری، در این روز ها، دلی به دست آورد و بادوستی و مهرورزی، بوستان وجود را زینت داد و نهال عشق و خوبی را بار دیگر آبیاری کرد

 

به همین مناسبت اعضا پسر مرکز فرهنگی هنری شماره 2 اراک به همراه مربیان خود از مرکز توانبخشی  اراک بازدید کردند  ضمن این بازدید برنامه های شادی از قبیل مسابقه نمایش خلاق و... نیز برای این عزیزان برگزار گردید.

همچنین اعضا از کارگاه های هنری  این مرکز  نیز بازدید کردندتا با دیدن تصاویر  شکر گزار سلامتی یشان باشند!!!!!!

و همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم کردند.