آشنایی اعضای موسسه کشافه‌المهدی(عج) لبنان با کارگاه‌های هنری کانون

اعضای موسسه کشافه‌المهدی لبنان(عج) در کارگاه‌های هنری کارشناسان و مربیان مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدحامد عسگری‌فر مدیرکل کانون استان اصفهان و سرپرست گروه اعزامی کانون به لبنان در مورد برگزاری این کارگاه‌ها یادآور شد به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی(علیه‌السلام) محوریت تمامی کارگاه‌های هنری کارت پستال‌سازی با استفاده از مواد مختلف است.
مدیرکل  کانون استان اصفهان تصریح کرد: تکه‌چسبانی با کاغذ، ابر و...، نقوش سنتی و اسلامی با نقش قالی و نقوش کاشی، چاپ با مواد مختلف، نقاشی، کاردستی، عروسک‌سازی، کارت پستال ترکیبی و بازی و سرگرمی از جمله کارگاه‌هایی است که برای 100 نفر از اعضای تحت پوشش این مؤسسه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: مژگان خلیل‌پور، بهناز صفایی‌نایینی، اعظم صرامی، فلورا افشارزاده، فرحناز صالحی، فروغ ورنیک، منیره بروفر، منیره هاشمی، فهیمه مرزبان، اسماعیل عسگری کارشناسان و مربیان مسوول استان‌های تهران، قم، اصفهان و خراسان رضوی هستند که این کارگاه‌ها را اداره ‌کردند.
عسگری‌فر در پایان افزود: این کارگاه‌های هنری در روز دوشنبه ششم خرداد نیز برای دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر بیروت برگزار خواهد شد.
گفتنی است سفر گروه اعزامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به لبنان تا روز هشتم خرداد ادامه دارد.