مدیران و کارشناسان کانون، میهمان موسسه کشافه‌المهدی(عج) لبنان شدند

مؤسسه کشافه‌المهدی(عج) لبنان میزبان تعدادی از مدیران، کارشناسان، شاعران و مربیان مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

سیدحامد عسگری‌فر مدیرکل کانون استان اصفهان و سرپرست این گروه اعزامی، محسن حموله مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بابک نیک‌طلب و حبیب نظاری شاعر و نویسنده و 11 نفر از کارشناسان ستادی و کارشناسان و مربیان مسوول استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و قم روز چهارشنبه اول خرداد وارد لبنان شدند و مورد استقبال مسوولان موسسه کشافه المهدى(عج) و کودکان و نوجوانان لبنانی قرار گرفتند.
در همین حال، دیدار با مادر شهید محمدجواد ناصیف‌الزین ـ که به تازگی به شهادت رسیده بود ـ در اولین دبیرستان دخترانه اسلامی شیعیان لبنان با عنوان بتول اولین بخش از سفر گروه اعزامی کانون به لبنان بود.
بر این اساس، مادر این شهید گرانقدر به بیان خاطر‌ه‌هایی از وی، نحوه عضویتش در حزب‌الله لبنان، نحوه شهادت و همچنین بیان بخشی از وصیت‌نامه شهید محمدجواد ناصیب‌الزین پرداخت.
حضور بر مزار شهداى حزب‌الله به‌ویژه عماد مغنیه و هادی نصرالله فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل فعلى حزب‌الله و شرکت در مراسم تشییع و تدفین پیکر یک شهید و اهداى گل و خواندن فاتحه بخش دیگری از اولین روز این سفر بود.
گروه اعزامی کانون در دومین روز از این سفر به حرم شیث پیامبر و بر مزار دبیرکل سابق حزب‌الله سیدعباس موسوى حاضر شدند و ادای احترام کردند.
در عین حال، شیخ نزیه فیاض مدیرعامل موسسه کشافه المهدى(عج) در زمان صرف نهار ضمن خوش‌آمدگویی به گروه اعزامی کانون به لبنان از آنان استقبال کرد.
پخش دو نماهنگ از فعالیت‌های فرهنگی و دینی موسسه کشافه‌المهدی(عج) و تشریح فعالیت‌های این موسسه توسط حاج خلیل مسوول امور هنری و حاج عباس مسوول امور دینی و سردبیر نشریه عربی زبان "مهدی" از دیگر بخش‌های روز دوم این سفر بود.