کد خبر: 218572
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
حضور میهمانان کانون در مراسم سالگرد پیروزی مقاومت لبنان

تعدادی از مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لبنان در سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی بر رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشن با حضور معاونان و گروه‌هایی از اعضای حزب‌الله و مؤسسه کشافه‌المهدی(عج)، خانواده‌های شهدا، غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران  و سفیر سوریه  در لبنان و جمعی از مسوولان دولتی ایران، لبنان و سوریه در منطقه مشعره جنوب لبنان برگزار شد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در این آیین ضمن تبریک سالگرد پیروزی مقاومت به ملت لبنان و همه ملت‌های اسلامی گفت: پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی، یک روز از روزهای خدا بود.
نصرالله خاطرنشان کرد: عید مقاومت و آزادی، باید در حافظه همه ما زنده و جاوید بماند، پیروزی‌های لبنان، غزه و عراق همه متعلق به امت اسلام است که از سوی دشمن صهیونیستی و آمریکا هدف قرار گرفته‌اند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: امت، منطقه و ملت‌های ما تا امروز بار نکبت - اشغال سرزمین فلسطین- را بر دوش می‌کشند.
این مراسم با اجرای موسیقی اعضای مؤسسه کشافه‌المهدی(عج)، اجرای موسیقی اعضای مقاومت حزب‌الله لبنان و پرواز بادکنک‌ها همراه بود.
گفتنی است 15 نفر از مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان‌های تهران، قم، اصفهان و خراسان رضوی در سومین و چهارمین روز از سفر خود به لبنان به زیارت مسجد رأس‌الحسین(ع) در شهر بعلبک و مرقد مقدس سیده خوله ‌دختر امام حسین(ع) و بازدید از قلعه نرون پرداختند و روز چهارشنبه 8 خرداد به ایران بازخواهند گشت.